  • 1. Data: 2009-02-14 10:52:40
    Temat: Dylatacja wokół wylewki - normy budowlane
    Od: o...@o...pl

    Czy są jakieś normy / przepisy mówiące gdzie powinna być wykonana
    dylatacja wokół wylewki?

    Deweloper budujący mieszkanie wykonał dylatacje między wylewką a
    ścianami budynku, nie wykonał jej między wylewką i drzwiami
    balkonowymi. Byłem przekonany, że dylatacja powinna być wszędzie.
    Pracownicy dewelopera twierdzą, że przy drzwiach nie jest potrzebna.
    Mają racje? Jeśli nie, to na jakie normy mogę się powołać?

    Sprawdzałem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia
    2002 ..., ale nie ma nic o dylatacji.

    Z góry dziękuje
    Adam

  • 2. Data: 2009-02-14 14:03:39
    Temat: Re: Dylatacja wokół wylewki - normy budowlane
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Czy są jakieś normy / przepisy mówiące gdzie powinna być wykonana
    >dylatacja wokół wylewki?

    Podstawy prawnej nie znam, ale zdaje mi sie, ze robi sie wszedzie, zwlaszcza
    przy ogrzewaniu podlogowym. Dodatkowa korzysc dylatacji przy drzwiach jest
    taka, ze stanowi ona dodatkowy izolator i posadzka w tym miejscu ma mniejsze
    szanse przemarzac.
    Jezeli nie zechca Ci poprawic, to zrob to sobie sam nacinajac beton katowka
    wzdloz progu i wypelniajac szczeline np. pianka montazowa.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-02-14 15:07:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    ten szczegół będzie.
    Daj znać.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-02-14 15:29:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > watpię, czy ten szczegół będzie.
    > Daj znać.
    > JaC
    >

    > -----

    A ja pokusze sie o nastepny plonk dla Twojego nowego nicka Panie 666
    zmieniajacy nicki za tradycyjne niepisanie pod cytatem.
    Badz laskaw wykazac sie konsekwencja nickowa, bo opatrznie musze czytac
    belkotliwe posty bez ladu i skladu formy. Nie koniecznie mam ochote widziec
    bezlad w glowie autora przelany na obraz widzialny, bo kolejne prosby
    stosowania sie do zasad cytowania niestety nie sa uwzgledniane.

    TK

  • 5. Data: 2009-02-14 19:50:12
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A ja pokusze sie o nastepny plonk dla Twojego nowego nicka Panie 666
    > zmieniajacy nicki za tradycyjne niepisanie pod cytatem.

    aaa to ta pierdola nicka zmienila?
    jakos nie zwrocilem uwagi ze polglowek ktory pisac na grupach nie potrafi
    teraz sie juz jako 666 nie podpisuje :)
    no coz, byl gosciem w wielu KFach wiec cos musial zrobic zeby go znowu
    zobaczono.
    szkoda ze ponownie od najgorszej strony ale coz, na debila niema rady.

    do kosza znowu lajza poszla, dzieki za zwrocenie uwagi :)

    --
    pzdr
    pitrek

  • 6. Data: 2009-02-14 21:15:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > aaa to ta pierdola nicka zmienila?

    Dla tego to przeczytalem niestety. Nieopatrznie wczesniej nawet gdzies
    odpisalem z kolejna prosba odpowiadania pod cytatem.:-)

    > jakos nie zwrocilem uwagi ze polglowek ktory pisac na grupach nie potrafi
    > teraz sie juz jako 666 nie podpisuje :)

    Z ciekawosci sprawdzilem kto to sle, no i sie okazalo. :-)

> [...]
    > szkoda ze ponownie od najgorszej strony ale coz, na debila niema rady.
    >
    > do kosza znowu lajza poszla, dzieki za zwrocenie uwagi :)

    Modlic sie mozna, zeby znow nicka nie zmienil. :-)) Swoja droga ciekawy
    przypadek, nie to ze ewenement, ale w psychologii zalatuje to swego rodzaju
    socjopata. Mowisz, prosisz i dalej to samo jakby z innej planety byl i nie
    rozumial podstawowych zwyczajow.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-02-14 21:28:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Dla tego to przeczytalem niestety. Nieopatrznie wczesniej nawet gdzies
    > odpisalem z kolejna prosba odpowiadania pod cytatem.:-)

    ja jakos domyslnie ignoruje takie posty dlatego jakos nie zauwazylem :)
    sam wiesz doskonale ze zwracanie uwagi o poprawnym pisaniu na grupy temu
    ciolkowi nie ma zadnego sensu :)

    > Z ciekawosci sprawdzilem kto to sle, no i sie okazalo. :-)

    no coz, dal sie nie jedenemu we znaki wiec pewnie samotny sie poczul bedac
    gosciem w KF u tylu osob.
    cos musial zrobic zeby z szamba wyplynac :P

    > Modlic sie mozna, zeby znow nicka nie zmienil. :-))

    hahaha racja :)

    > Swoja droga ciekawy przypadek, nie to ze ewenement, ale w psychologii
    > zalatuje to swego rodzaju socjopata. Mowisz, prosisz i dalej to samo jakby
    > z innej planety byl i nie rozumial podstawowych zwyczajow.

    wiesz co, ponizej pewnego IQ nawet najprostsze rzeczy sa ciezko przyswajalne
    mimo ze dla nas wydaja sie banalne i oczywiste.
    ja bym tutaj nie szukal przyczyn w psychologi a poprostu w glupocie i
    prostactwie :)

    znasz ten kawal o migrenie ? :)
    tutaj jest to samo, szukanie podstaw w psychologi to za wysokie progi dla
    niego.
    glupi i tyle :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-02-14 21:39:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > no coz, dal sie nie jedenemu we znaki wiec pewnie samotny sie poczul bedac
    > gosciem w KF u tylu osob.
    > cos musial zrobic zeby z szamba wyplynac :P

    Na chwile i dalej w szambo. :-))

    > wiesz co, ponizej pewnego IQ nawet najprostsze rzeczy sa ciezko
    > przyswajalne mimo ze dla nas wydaja sie banalne i oczywiste.

    hahaha, dobre. :-)
    Ale popatrz, zdania jakos potrafi budowac, no chyba cos tu nie pasuje.. :-)

    > ja bym tutaj nie szukal przyczyn w psychologi a poprostu w glupocie i
    > prostactwie :)

    Prostak, to brzmi niezle.

    > znasz ten kawal o migrenie ? :)

    chyba nie, ale czekam...

    > tutaj jest to samo, szukanie podstaw w psychologi to za wysokie progi dla
    > niego.
    > glupi i tyle :)

    Teraz moze czuje sie zaspokojony widzac jakie wzbudzil zainteresowanie. Nie
    zdziwil bym sie gdyby zaspokajal sie dalej czytajac po kilka razy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-02-14 22:12:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Na chwile i dalej w szambo. :-))

    i oby jak najwiecej czytelnikow grup to zrobilo :)

    > Ale popatrz, zdania jakos potrafi budowac, no chyba cos tu nie pasuje..
    > :-)

    jak to mowia pierwsza jaskoka wiosny nie czyni i to ze ktos za
    przeproszeniem nie sra pod siebie nie oznacza odrazu ze jest Einstein'em.
    tak wiec to ze sie potrafi sklecic pare zdan nie oznacza ze jest sie
    inteligentnym i kulturalnym czlowiekiem :)
    szczegolnie ze ma klopot z przyswojeniem podstaw :)

    > chyba nie, ale czekam...

    przychodzi baba do lekarza i mowi ze ma migrene a lekarz na to
    - migrene to moze miec krolowa angli a pania to zwyczajnie leb napierdala :)

    > Teraz moze czuje sie zaspokojony widzac jakie wzbudzil zainteresowanie.
    > Nie zdziwil bym sie gdyby zaspokajal sie dalej czytajac po kilka razy. :-)

    no i wlasnie to powinno byc dla nas sygnalem zeby zakonczyc dyskusje na
    temat tego trolla :)
    wyladowal w naszych KFach i my juz jego wypocin czytac nie musimy a inni
    niebawem zrobia to samo za jego notoryczne lamanie netykietu :)

    ale przynajmniej zabawnie bylo.
    z mojej strony EOT i milego wieczoru Ci zycze :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-02-14 22:19:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > przychodzi baba do lekarza i mowi ze ma migrene a lekarz na to
    > - migrene to moze miec krolowa angli a pania to zwyczajnie leb napierdala
    > :)

    Hahaha, dobre, dobre. Nie slyszalem, ale warto bylo.

    Pozdrowka.. TK