  • Data: 2010-09-14 04:42:19
    Temat: Re: Dylemat kosiarkowy
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i6m6sc$1h6$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    -pd-dostaw-ole-i1218287095.html
    h=35&products_id=136

    > Przy takiej wielkości i równym terenie oraz częstym koszeniu wystarczy
    > http://www.iglak.pl/trawnik/koszenie.htm
    > albo takie
    > http://www.e-kosiarki.pl/go/_category/?idc=id_98
    > z koszem, abyś nie musiał grabić trawy.
    > Koszę taką mechaniczną kosiarką 400 m2 bez problemu.
    > A nawet nauczyłam się ją naprawiać :-)))
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Mam MF 70 z kosiarką rotacyjną, zagregowany z nią jest dosyć długi, ale
    wrzucałem sprzęgło i wywijałem nim między krzakami jak w tańcu, ale ja
    ważyłem nawet do 125 kg. Dla uwagi zakładających ogrody - bierzcie pod uwagę
    serwis ogrodowy. Dawniej byle urządzenie było projektowane było tak, że ktoś
    kto pierwszy raz bierze się za obsługę miał mnóstwo pracy z wybebeszeniem go
    do naprawy. Tutaj jest analogia - trzeba tak planować nasadzenia, aby się
    później nie utyrać przy utrzymaniu. Zwłaszcza gdy te osoby są starsze lub
    zbliżają się do tego wieku.
    Uprawy czasem muszą być pryskane - nie można tych zabiegów ochronnych
    przeprowadzać, gdy w zasięgu są rośliny jadalne. Maruda takie nasadzenia
    zrobiła, że nie mogę nawet pługiem czy glebogryzarką zadziałać, pryskanie
    też jest niemożliwe - w tym roku nie zjadłem ani jednej śliwki z kilku
    drzew.