  • Data: 2009-03-09 20:20:24
    Temat: Re: Dzialki [troche OT]
    Od: usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gonzo pisze:
    > Witam,
    > Na co musze uwazac przy kupnie dzialki, ktora jest 40% tansza od dzialek
    > obok? Wystarczy sprawdzic ksiege wieczysta, PZP i spytac w gminie czy
    > nie maja jakis planow co do tej dzialki?
    > Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.
    > Dzieki za pomoc,
    takie działki nazywaja sie "okazją"

    jest to okazja dla kupującego bo sprzedający nie ma świadomosci ile to
    jest warte, potrzebuje kasy, rozwodzi sie, inne

    jest to okazja dla sprzedajacego bo szukając naiwniaków na polowe tanszą
    działkę opchnie nieruchomość z bunkrem 30cm pod ziemia, kurzawą,
    hipoteką itp

    dla mnie bylby to znak ze coś jest nie tak

    michal