  • Data: 2009-03-09 22:16:38
    Temat: Re: Dzialki [troche OT]
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisal w wiadomosci
    news:gp3pd8$q1n$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Na co musze uwazac przy kupnie dzialki, ktora jest 40% tansza od dzialek
    > obok? Wystarczy sprawdzic ksiege wieczysta, PZP i spytac w gminie czy nie
    > maja jakis planow co do tej dzialki?
    > Na pierwszy rzut oka troche podejrzane to sie wydaje.
    > Dzieki za pomoc,

    w mojej okolicy sa takie dzialki co co roku zima sa do sprzedazy dosc tanio.
    Potem przychodzi lato i nowi nabywcy wachaja z oddalonej 500 m dalej
    wielkiej fermy kurzej ciekawe zapachy. Przychodzi zima i zapachy nikna i
    wtedy dzialki znowu sa na sprzedaz w okazyjnej cenie.

    sprawdx sasiedztwo , mozliwosci uzbrojenia , rodzaj gruntu, plan
    zagospodarowania w promienu kilometra od dzialki.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com