  • Data: 2012-02-11 21:25:44
    Temat: Re: Dzieci ranne w wybuchu kominka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2012 21:19, kogutek pisze:

    > A nie prościej oszacować jaka tam mogła być energia z pary? Jasne że prościej
    > tylko wtedy pary w gwizdek nie można puszczać. Ot cała polska mądrość. Znaleźć

    Skoro jesteś taki mundry, to dlaczego nie ruszysz swoim kurzym..
    przepraszam, kogucim ;-> móżdżkiem i nie wyliczysz, że energia
    zgromadzona w przegrzanej wodzie pod ciśnieniem byłaby za niska, hmm?

    Jeśli ci wyjdzie niewielka energia, to zapraszam tutaj:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Boiler_explosion

    66% energii detonacji tej samej masy TNT to wg. ciebie mało?

    I to przy ciśnieniu poniżej 4 bar (a np. przeciętna instalacja
    hydroforowa powinna pracować na ciśnieniu do 6bar, więc IMHO można
    założyć, że instalacja grzewcza puściłaby grubo po przekroczeniu tego
    ciśnienia).

    > w necie coś innego i napisać " a widzisz nie masz racji bo bojler ścianę w
    > Belgii wywalił". Nie uważasz że to głupie podejście.

    Uhm, Newton w Belgii, stan Massachusetts, jasne ;->