    Date: Fri, 18 Jun 2010 09:36:12 +0200
    From: Bartosz Augustyniak <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dziennik budowy - inst. elektryczna

    W dniu 2010-06-18 08:31, rrr pisze:

    > Witaj
    > ja wpisałem do dziennika formułkę, że instalacja wykonana zgodnie ze
    > sztuką i spełnia normy. Pieczątkę podbił mi kolega z uprawnieniami
    > pomiarowymi, bez żadnych konstrukcyjnych, budowlanych itp, bo moje
    > uprawnienia skończyły się jakoś miesiąc wcześniej, dom mam odebrany,
    Czyli wychodzi że sam sobie mogę wpisać i się podpisać, bo pieczątki mi
    się nie chce wyrabiać

    > zgłoszony do użytkowania, czy na odwrót (od złożenia wniosku po 4 dniach
    > już dostałem zaświadczenie, że nie wnoszą zastrzeżeń)- mieszkam legalnie
    > :) Zamiast tego widziałem u kolegi oświadczenie elektryka na oddzielnej
    > kartce i też przeszło. Czy pomiary są potrzebne ? Dla mojego ZE nie, ale
    A to oświadczenie podpisał elektryk który wykonywał czy jakiś jego
    znajomy z uprawnieniami budowlanymi ?

    > IMHO mało jest elektryków z uprawnieniami, którzy podpiszą Ci protokoły
    > bez mierzenia, bo w razie nieszczęścia są jednymi z pierwszych do
    > których dobierze się prokurator.

    Z jakimi uprawnieniami ? Pomiarowymi ?

    A co do pomiarów to obracam się na krzeslę i biorę mierniki jeden
    weekend i mam zrobione pomiary i sam sobię ostepluję bo świadectwa
    kwalifikacyjne (z pomiarami) zawszę muszę mieć aktualne. Drugą osobę
    "wykonującą" ze mną pomiary też znajdę.

    Pytanie czy potrzebuję jakiegoś stempelka z numerem uprawnieniami i
    zaświadczenia o odprowadzaniu składek do Izby :) Ale z tego co piszesz
    to niekoniecznie

    Pozdrawiam
    Bartek