    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dziennik budowy - inst. elektryczna
    Date: Fri, 18 Jun 2010 11:34:34 +0200

    Użytkownik Bartosz Augustyniak napisał:

    > Czyli wychodzi że sam sobie mogę wpisać i się podpisać, bo pieczątki mi
    > się nie chce wyrabiać

    U mnie w starostwie kolega podał tylko nr uprawnień, bo zapomniał
    przybić swojej pieczątki :)

    > A to oświadczenie podpisał elektryk który wykonywał czy jakiś jego
    > znajomy z uprawnieniami budowlanymi ?
    nie, tylko elektryczne.

    > Z jakimi uprawnieniami ? Pomiarowymi ?
    tak, przynajmniej jak ja miałem aktualne to tak nas straszyli :) i
    staraliśmy się zawsze pomiary wykonać zgodnie z prawdą. Jak już ktoś
    płaci to:
    a) czemu mu nie pstryknąć przyrządem
    b) dla spokoju sumienia.

    > A co do pomiarów to obracam się na krzeslę i biorę mierniki jeden
    > weekend i mam zrobione pomiary i sam sobię ostepluję bo świadectwa
    > kwalifikacyjne (z pomiarami) zawszę muszę mieć aktualne. Drugą osobę
    > "wykonującą" ze mną pomiary też znajdę.
    IMHO możesz sam.

    > Pytanie czy potrzebuję jakiegoś stempelka z numerem uprawnieniami i
    > zaświadczenia o odprowadzaniu składek do Izby :) Ale z tego co piszesz
    > to niekoniecznie
    Ja już pisałem, kolega zapominał przybić pieczątki, więc zadzwonił do
    firmy gdzie leżała, ktoś mu podyktował nr uprawnień i go wpisał w
    miejscu pieczątki, podpisał się i już - przeszło. Oczywiście wpis w
    dzienniku budowy.