eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia › Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Date: Fri, 27 Mar 2009 01:30:03 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Órzytkownik "Jacek "Plumpi"" napisał:
    > Potwierdzam.
    > Do tego każde urządzenie porządnie zabezpieczone oprócz kondensatorów
    > cewek oraz rezystorów rozładowujących kondensatory, posiada warystory
    > wpięte pomiędzy przewody L i PE oraz N i PE. Warystory także posiadają
    > swoją określoną pojemność elektryczną.

    no plumpi, weź się naprawdę puknij w głowę:O(
    to że robi się coś źle to o czym to ma świadczyć, no o czym?
    to że zbudowali halę w katowicach tak że sie zawaliła to znaczy ze tak sie
    powinno budować? powiem ci więcej, w taki niefachowy sposób dalej sie buduje
    hale i co z tego?

    w prawidłowo zbudowanym urządzeniu elektrycznym/elektronicznym przewód PE
    jest podłaczony wyłacznie do dostępnych metalowych części czynnych, przewód
    PE jest częścią ochrony przeciwporażeniowej i do niczego innego nie służy!!!
    a teraz powiedz mi co sie stanie z takim źle zaprojektowanym urządzeniem
    (gdzie filtry i warystory są podłaczone do PE) podłaczysz do sieci bez
    przewodu PE?
    chcesz powiedzieć że nagle przestaną działać prawidłowo?