  • Data: 2010-08-24 19:23:16
    Temat: Re: Echo w mieszkaniu pomimo wyposażenia
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-08-2010 o 19:22:59 slawek7 <s...@w...pl> napisał(a):

    > To tak szczerze mówiac ma sens szpecenia sufitu kasetonami?
    > czy to nie jest warte zachodu i nie pomoże w odizolowaniu sie od
    > odgłosów z góry?
    > Tak przy okazji to ja mam na suficie już 10cm warstwe styropianu w
    > aneksie kuchennym (w pokoju nie) i jakos nie tłumi to odgłosów z
    > kuchni sasiada u gory.
    > trafia mnie tylko to ze słysze jak jego pralka nawet pracuje,
    > oczywiscie oprocz innych odgłosów.

    Wybuduj domek, sprzedaj mieszkanie i będziesz miał po problemie,
    inne działania to tylko półśrodki, wydasz kasę niewiele uzyskasz,
    albo pogódź się z tym że bloki tak mają,u mnie jak sąsiad piętro wyżej
    wymieniał drzwi to myslałem że blok wali, taki łomot był, trzeba było się
    zabrać
    z mieszkania na dłuższy spacer. Teraz mam spokój, co najwyżej sąsiad
    trochę kosiarką spalinową hałasuje.

    --
    Pozdr
    JanuszK