  • Data: 2011-09-06 19:03:26
    Temat: Re: Efekty gradobicia
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >dom trzeba ubezpieczać - to nie są duże pieniądze. Z samochodami już
    >gorzej, bo ich ubezpieczać się nie za bardzo opłaca.

    Poszukaj z zeszłego roku fotek dachu mojego szwagra- linkowałem je tutaj na
    grupie. Blachodachówka jak po ostrzale(dach miał zaledwie dwa lata)
    Dom ubezpieczony. Z ubezpieczenia dostał 6 tys. zł. Jakby nie patrzeć na
    wymianę blachy(to był Lindab) za mało. Ale lepiej dostać 6tys jak nie dostać
    nic nie mając polisy;)