    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ekipa budowe
    Date: Tue, 14 Jul 2009 00:41:24 +0200

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:h3g9rr$3l9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Doradzając tak ludziom robisz im "niedźwiedzią przysługę".
    > Niepłacenie ekipie to najprostszy sposób na pozbycie się ekipy oraz na
    > zrobienie sobie krzywdy, bo ludzie potrafią się zemścić tak, abyś pamiętał
    > ich bardzo długo.

    Nikt nie mówi żeby nie zapłacić w ogóle. Oczywiście, że zapłacić ale jak
    skończą i posprzątają po sobie oraz naprawią szkody, które zrobili przy
    okazji.
    Nie wiem co to ma być za zemsta? Niby za co? Za to, że walili w kulki i są
    nie fer ? Za to, że chcieli cie naciągnąć na zapłatę za coś czego sami nie
    umieli?
    No bez przesady.

    Trzeba tylko z nimi na dystans. Nie dowcipkować, nie uśmiechac sie do nich,
    zero poufałości. Płacimy po robocie, a w trakcie ewentualnie zaliczki.
    A w ogóle dobrze żeby ekipy nie pracowały za długo u ciebie. Bierzesz jedną
    na jakąś czynność i papa. Nastepnych na kolejną czynność i papa.

    Ja mam teraz taki problem. Niby żaden ale przyłapałem już drugi raz, że
    klkeją siatke polipropylenową bez wtapiania. Jeden taki jest. Kładzie siatke
    i po niej smaruje klejem.
    Co mam teraz zrobić? Dzisiaj zwróciłem uwagę po raz kolejny ale w sumie
    powinienem kazać zerwać i robic od nowa, bo taką fuszerką powodują, że tynk
    zacznie mi odpryskiwać o wiele lat wcześniej.

    I co mam zrobić? Weź powiedz?

    > Kolejny raz powtarzam, że to co proponujesz jest bronią dwusieczną, która
    > także może zrobić i Tobie krzywdę.

    Jedni mi grozili hehe ale wypędziłem ich, bo nie umieli szpachlować. Widać
    było, że nie potrafią. Szkoda było materiału i tego co dostali w między
    czasie.