  • Data: 2010-03-10 09:33:30
    Temat: Re: Ekogorszek opinie Slask
    Od: rrr <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof L napisał:

    > Czyli prąd latem, zimą węgiel.
    > Zbieram opinie bo sam zamierzam coś budować z dala od gazu.
    > Planuję intensywnie palić kominkiem z DGP plus rekuperator.
    > Dodatkowo piec olejowy i kaloryfery (+ CWU).
    > Ma ktoś taki układ?
    > [dom ma być drewniany paliwa (drewna) pod dostatkiem.]
    zaczniesz od rozbierania ścian, czy dachu :)

    > Pozdrawiam

    Sąsiad ma podobnie, tylko nie olej ale gaz z butli.
    Narzeka, że gaz drogi, ale ma zdecydowanie lepszy komfort niż jam, który
    wybrał groszek.
    Kominek tak o ile:
    a) większą część doby jest w ktoś w domu kto podłoży,
    b) kupisz na tyle dobry/szczelny kominek by nie wstawać w nocy by
    podkładać - codzienne rozpalanie może się szybko znudzić.
    Z drugiej zaś strony nie wiem, ale może jest śjakiś sposób by
    wykorzystać kanały DGP do rozprowadzania powietrza nagrzewanego przez
    kocioł. Odpadają Ci wtedy kalafiory. Ale czy robi się coś takiego nie
    mam pojęcia, teraz mi przyszło do głowy bez zastanawiania się nad
    sensownością takiego rozwiązania :)

    pzdr.
    rafał