  • Data: 2010-03-10 09:58:09
    Temat: Re: Ekogorszek opinie Slask
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zaczniesz od rozbierania ścian, czy dachu :)

    Lepiej wszystko przemyśleć za wczasu, znam takich co niezbyt pomyśleli i
    zrobili.

    > b) kupisz na tyle dobry/szczelny kominek by nie wstawać w nocy by
    > podkładać - codzienne rozpalanie może się szybko znudzić.

    Kominek monolityczny Tarnawa.
    Kwestia znudzenia przy ekogroszku czy innym paliwie stałym jest
    porównywalna.

    > Z drugiej zaś strony nie wiem, ale może jest śjakiś sposób by
    > wykorzystać kanały DGP do rozprowadzania powietrza nagrzewanego przez
    > kocioł. Odpadają Ci wtedy kalafiory.

    To jest jakiś pomysł; może nikt tak nie robi ale pomysł cenny.
    Pojedyncza nagrzewnica wodna załatwi sprawę przy istniejącym DGP.