  • Data: 2009-07-27 11:49:20
    Temat: Re: Ekspres ci
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pelos pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    so-point-matinee.php

    > Moze kawalek zasilacza sie posypal, bezpiecznik.

    Okazało się, że taśma, która prowadzi do przycisków membranowych - taka
    elastyczna, ma 2 przerwy, podobno to często się w nich dzieje,
    rozdzieliłem warstwy dotarłem do tych napryskanych ścieżek na
    przezroczystym tworzywie i przylutowałem cieniutkie druciki wyciągnięte
    z jakiejś cewki i pociągnąłem je do złącza po drugiej stronie,
    umocowałem te druciki taśmą przezroczystą i działa. Cały ten panel w
    serwisie to około 150 zł netto i oczywiście go nie sprzedają, jego
    wymiana to około 50 zł netto.