eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domEkspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac? › Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Date: Mon, 20 Dec 2010 00:36:07 -0800 (PST)

    On Dec 13, 3:13 pm, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
    > ma mo liwo zrobienia sobie dobrej kawy za ma e pieni dze, r wnie w
    > biurze jest przydatne bo nie robi balaganu.
    > ---------------------
    >
    > Pr bowa em t kaw . Kilka rodzaj w, tak e t z drug kapsu k na mleko.
    >
    > Da e sobie wypra m zg marketingowcom. Dosypali chemii do kapsu ek i ni
    > si delektujesz. Pewnie lubisz opycha si glutaminianem sodu z dodatkiem
    > mi sa?
    >
    > Kawa rozpuszczalna jest kaw . Wywarem z kawy zmielonej osuszonym przez
    > pryskanie z dyszy w suchym powietrzu. To samo co si pije, tylko bez wody.
    Czasem sie wypowiadasz jak pelnoletni, ale to powyzej to bajeczki dla
    dzieci z przedszkola.
    Owszem taka jest historia powstania kawy rozpuszczalnej, ale to jest
    bardzo droga technologia. W niektórych sklepach z kawą można taką kawę
    liofilzowaną kupić, ale tylko w niektórych.

    > Kawa w kapsu kach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
    > Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.

    Na pewno mniej w niej chemi niż w rozpuszczalnej, a w tych bez super
    smaków, mleka etc. nie ma wcale bo i po co miała by być?

    --
    ZZ@private