  • Data: 2009-07-15 21:42:10
    Temat: Re: Elektrycy
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:h3lgpp$d4f$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > U mnie już za taki tekst dostali by po ryju i wygoniłbym na zbity pysk nie
    > płacąc ani grosza.

    To burczeli robotnicy tego szefa z którym załatwiałem. Już nie chciałem
    wszczynać konfliktów więc udawaliśmy, że nie słyszymy.
    Ten tekst do podpisania - kartę gwarancyjną, napisałem na podstawie
    dzisiejszych ich wypowiedzi. Że nie dają, że nie potrzeba i że zawsze tak
    robią itd... Jest to warunek jakiejkolwiek zapłaty za 3 etap robót ale
    zastanawiam się czy w ogóle zapłacić i nie kazać naprawić wszyskich okien
    tam gdzie wklejali narożniki. Sam już nie wiem ile jest dobrze a ile źle
    zrobionych.
    Jutro zrobię odkrywkę obróbki garaży. Jak będzie bez kleju to mają robotę za
    darmo na kolejne 2 tygodnie.