  • Data: 2009-07-16 15:20:07
    Temat: Re: Elektrycy
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:h3mjj0$2qt$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli postępujesz tak, jak Twoi znajomi "fachowcy", to bałbym się na twoim
    > miejscu iść do lekarza, albo mechanika. Za 20 zł przykręci ci koła kluczem
    > udarowym, a za 10zł palcami, Bo przecież dałeś tylko dyszkę.

    Wiesz jesteś naprawdę dziwny z tymi swoimi wywodami i przypisywaniem mi cech
    ludzi, o których piszę i których sam potępiam.
    Robisz to już wszak nie po raz pierwszy.

    Poza tym nie pisz "Twoimi znajomymi", bo nasza znajomość polegała na tym, iż
    ja robiłem instalacje (elektryka, alarmy, hydraulika i CO) w tym samym domu,
    gdzie oni robili wcześniej dach. Kiedy ja rozpocząłem roboty to oni byli już
    u sąsiada po drugiej stronie ulicy.