    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Elektryczne kable grzewcze - czy to się opłaca?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 3 Dec 2015 09:20:44 +0100

    W dniu 2015-12-03 o 08:35, Budyń pisze:

    > nie dawalem maty tylko kable -mam w kuchni i łazience własnie tak podwójnie. W
    razie awarii gazu moge włączyc 4kW prundu i podłogówką rozciąnąc po całym domu. Kabel
    proponuje jakos tam luzno miedzy rurkami tak by sie nie dotykały (ale to nie tak
    bardzo wazne, gdzies na skrzyżowaniach mona je podniesc wyzyj czy cus takiego) i
    tyle.

    > b.

    Rozkładając wodną instalację, mata elektryczna jest już zbędnym wydatkiem.