  • Data: 2010-10-26 19:38:40
    Temat: Re: Elektryk - na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak u ciebie z budową? Wycofałeś się z niej czy zmusiłeś do naprawy
    > usterek ?

    Miałem inspektora i nic szczególnego nie znalazł.
    Znalazl jakieś drobnostki , które wykonawca naprawi.
    Jeszcze kilka razy inspektor pojawi się na budowie.

    Wykonawca obiecał mi że na końcu trochę ocieplą szczyty. Jest tam trochę
    przerwy i wejdzie trochę stryropianu/wełny. Na pewno trochę pomoże ...

    Pamietaj że u mnie całe poddasze nie będzie wogóle ocieplone , więc te
    ocieplenie nawet najlepsze szczytów nic nie pomoże ...

    Zamist tego sądzę że na podlodze poddasza położę dodatkowo styropian ...