  • Data: 2010-10-28 07:36:27
    Temat: Re: Elektryk - na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-10-2010 o 07:34:46 Plumpi <p...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dla Ciebie to mogą nawet patrzeć w sufit :)
    > No ale cóż, filozofujesz nie rozumiejąc na jakiej zasadzie działa
    > czujka. Poczytaj sobie na ten temat, a dopiero później się wypowiadaj.
    Chłopcze nie śmiesz mnie, o podczerwieni czytałem gdy ty jeszcze
    papu na g... wołałeś. Wyobraż sobie że jest to technologia zaadaptowana z
    naprowadzania
    rakiet na cel, a dokładnie na źródło ciepła i ma już ponad 30lat a może
    więcej
    Tak że nie epatuj mnie swoją wiedzą bo sie tylko ośmieszasz,
    ja opisują laikowi gdzie ma ich nie umieszczać użyłem skrótu myslowego
    a ty się czepiasz, no to pytam gdzie patrzy czujka?
    i nie odpowiedziałeś. Odpowiedź jest prosta, tam gdzie pisze w instrukcji,
    każda ma ładne rysunki z zakresem wiązki pionowym i poziomym.
    A określenie 'patrzy' też jest zgodne z jej zasadą działania
    bo najprostsze czujki PIR są bierne tzn nie wysyłają żadnego promieniowania
    tylko śledzą otoczenie w sektorach wyznaczonych przez soczewkę.

    > Powiem Ci tylko, że dla działania/czułości samej czujki to to
    > umiejscowienie, które zaprezentował autor wątku jest 100 razy lepsze niż
    > to, które proponujesz Ty.
    A jakie ja zaproponowałem? bo sobie nie przypominam, napisałem tylko
    że od biedy dwie mogą być i tyle.
    Sam mu zaproponuj jakżeś taki fachowiec, ja sie alarmami nie zajmuję
    nie mam koncesji i nie chcę brać za to odpowiedzialności.

    Tyle, że czujka przy oknie to tak jakby jej
    > nie było, ponieważ bardzo łatwo ją "unieszkoldliwić", a ponadto będzie
    > wywoływać fałszywew alarmy.
    Ja to doskonale wiem.

    --
    Pozdr