    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elektryka pytanie
    Date: Wed, 28 Sep 2011 09:52:26 +0200

    > Takie sterowanie będzie bardzo proste. Być może nawet da się zrealizować
    > na wyjściach centrali alarmowej typu OC.
    > Musisz stworzyć 2 wirtualne wyjścia typu roleta w górę i roleta w dół, dla
    > jednego ustawiasz czas działania np. 5 sekund, dla drugiego - 15. Tworzysz
    > trzecie wyjście fizyczne "suma wyjść" do którego podłączasz przewód "krok
    > po kroku".
    > Możesz potworzyć osobne strefy dla każdej grupy rolet. Uzbrojenie strefy
    > spowoduje opuszczenie rolet, rozbrojenie - podniesienie.

    Właśnie o to mi chodziło :)
    tylko dlaczego NICE zapiera się twierdząc, ze to niemożliwe.
    Muszę rozbebeszyć puszki przy ktorych są kable i zobaczyć na jakich teraz
    przewodach do dzwonkowego
    jest to podłączone, a do których mam podłączyć przewody z centrali
    alarmowej.

    właśnie często ludzie robią tak, ze zazbrajając alarm strefa nocna zamykają
    się im rolety
    sam nie wiem czy to dobre, bo wyjezdzając i zostawiając zamknięte wiadomo,
    ze nikogo nie ma w domu

    moze lepiej będzie zrobienie jakiejs symulacji automatycznej, ze na dzien
    się same mają otwierać na wieczor same zamykać

    nie mam na to jeszcze pomysłu.

    pozdrawiam
    AT