  • Data: 2017-02-18 03:05:34
    Temat: Re: Energa zmiana licznika
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-03 13:16, Kris pisze:
    > który ma oznaczenie pafal 16ec3gr

    > Pisze to w kontekscie tego że ZE wieszają teraz podobno "inteligentne" liczniki,
    stąd moje
    > pytanie: Czy się bać? Jeśli tak to czego/;) Na czym ma polegać "inteligencja" tych
    liczników?

    Pytanie, w jaki sposób do tej pory panowie z elektrowni sprawdzali u
    Ciebie stan licznika? Wchodzili do mieszkania i spisywali? Bo w nowych
    licznikach mogą sczytać stan przez port podczerwieni (IR), bezprzewodowo
    (radiowo) - wtedy nawet nie muszą wchodzić do mieszkania lub zdalnie -
    przez Internet po liniach energetycznych (PLC).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/