  • Data: 2013-05-10 14:15:53
    Temat: Re: Ergonomia w domu - książki
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-10 14:09, Piotr Wyderski pisze:
    > To zależy od konkretnej dziedziny, tj. w efekcie od tego, kto pisał.
    > Jeśli jacyś etatowo "zatroskani", to należy się spodziewać horroru,
    > ale np. polskie prawo w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych
    > i wykonywania instalacji jest w większości przypadków sensowne, bo
    > wynika z praktyki. Pomijam nieaktualne już zalecenia uziemiania framugi
    > i kranów na plastykowych rurach oraz możliwość zainstalowania sobie
    > żarówki na gołych drutach bezpośrednio nad wanną... ;-)

    Miałem raczej na myśli nakazy, w stylu - "pasy w aucie" albo "nie
    odbierzemy ci domu zanim nie zamontujesz barierki" czy też "nie
    dostaniesz pozwolenia na użytkowanie zanim nie zrobisz badania wody".
    Oczywiście wszystko to wynika z przymusu ubezpieczeń, który jest filarem
    wszelkich tego typu ingerencji.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info