eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domFiltr podszafkowy odwróconej osmozy.Re: Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
    Date: Thu, 9 Jan 2014 09:23:45 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <lalmah$mjj$2@news.supermedia.pl>
    References: <la8096$tl0$1@news.supermedia.pl><la9580$hbv$1@mx1.internetia.pl>
    <la95mu$n6q$8@dont-email.me><la9ah7$mqm$1@news.supermedia.pl>
    <la9d8t$rqh$3@dont-email.me><la9lfq$tc4$1@news.supermedia.pl>
    <la9qq1$fpq$6@dont-email.me> <lab0v0$t5s$1@news.supermedia.pl>
    <52ce56b1$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.230.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.supermedia.pl 1389255825 23155 212.180.230.50 (9 Jan 2014 08:23:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Jan 2014 08:23:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <52ce56b1$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:137046
    [ ukryj nagłówki ]

    Nikt nie zabrania, żebyś SWOJE dziecko poił nieprzegotowaną warszawską kranówą, w tym
    także w okresie zakwitu glonów w Wiśle (o
    wielkim rozwolnieniu w Krakowie, Sandomierzu, Puławach i Kazimierzu nie wspominając).

    Smacznego.

    No chyba, że je kurator odbierze.


    -----
    > Czytałem kiedyś o dwóch pracownikach jakiegoś uniwersytetu, którzy założyli
    "instytut" albo "towarzystwo", które sprzedawało prawo
    > do umieszczenia na opakowaniu towaru znaczka "rekomendowane przez ...".
    > A że nazwa była chwytliwa, a znaczek ładny, to wielu producentów się skusiło, a
    pieniążki wpływały bez wysiłku.
    > Mój kolega, prowadzący działalność gospodarczą, co kilka dni odbierał telefon od
    bodajże "Rzetelna Firma" z propozycją wykupienia
    > prawa do używania tego logo.
    > Rekomendacje i rzetelność się teraz po prostu kupuje i często nie ma to związku z
    rzeczywistością.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1