eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupiszRe: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Date: Sun, 13 Jan 2013 15:53:05 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kcuhoh$nkc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: apn-95-41-197-196.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1358088786 24204 95.41.197.196 (13 Jan 2013 14:53:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jan 2013 14:53:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463456
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6304de19-0f2f-464c-8d7c-cfd2064a82d9@go
    oglegroups.com...

    > To ja ze swojej strony polecam z laptopow delle - z gwarancja next
    > business day. Nawet tansze modele je maja (zonce kupilem della za ~1,7k
    > pln z taka gwarancja).
    > Cos sie zepsuje - dzwonisz na infolinie, podajesz kod spod laptopa (nie
    > trzeba gwarancji, faktur, potwierdzen etc), opisujesz co sie dzieje ze
    > sprzetem i na drugi dzien
    > przyjezdza do domu / firmy serwis i wymienia wszystko na miejscu.
    > Testowalismy nie raz (nie przez to ze sprzet awaryjny ale mam ich po
    > prostu wiecej w firmie :) i za
    > kazdym razem serwis byl na drugi dzien i wymienial co trzeba. Jeden laptop
    > sie nie umial wylaczyc - wymienili plyte. W drugim wifi przerywalo -
    > wymienili modul wifi.
    > W trzecim laptop byl zalany i przestala dzialac klawiatura (miala byc
    > wodoodporna;) i touchpad - wymienili pol laptopa ;)

    > Zero problemow. Tak to powinno wygladac!

    Masz bardzo ciekawą definicję "zero problemów" :-)))

    Ja jednak wolę sprzęt firm o których nie mam pojęcia jak się realizuje ich
    gwarancję, bo nigdy nie jest potrzebna.

    Ps. Mamy w firmie niestety kilka laptopów firmy Dell i potwierdzam, że ich
    gwarancja naprawy na miejscy u klienta działa, ale wcale nie poprawia nam to
    nastrojów tym bardziej, że pozostałe dziesiątki laptopów innych firm nie
    sprawiają problemów.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1