  • Data: 2013-01-14 09:51:34
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 21:20:10 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:

    > Ja piszę o paragonie który jest tylko jest nieczytelny.
    >
    > Gdyby się o sprawę bić literalnie to czy w gwarancji jest napisane, że
    >
    > paragon ma być jeszcze czytelny?
    Nieczytelny paragon to raczej nie paragon a kawałek papieru
    Klient ma mieć dowód ze dany towar kupił tego dnia w tym sklepie. Taki kawałek
    papieru dowodem raczej nie jest. Dlatego w praktyce warto brac fakture albo
    przechowywać paragony w chłodnym miejscu. Ja np mam zwyczaj wrzucac paragon/fakturę
    do orginalnego opakowania i trzymam to w garazu. P[óki co nic mi nie wyblakło. A z
    prawa do gwarancji korzystam często.
    Może autor wątku za ta siekiera płacił kartą to niech na wyciągu sprawdzi date i
    godzine operacji to odszukaja paragon. a jak nie beda chcieli odszukjac to znajac
    date i godzinę zakupou jest szansa że przy pomocuy np rzecznika konsumenta sie wygra
    sprawe.