  • Data: 2013-01-14 09:42:19
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 22:21:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Nie pisze o Fiskarsie tylko o dzisiejszej tendencji. Po prostu kiedys z
    >
    > reklamacjami nikt nie wnikal, a teraz jak Kiki pisze sa klody pod nogami.

    To zgoda
    LG mnie załatwiło raz fajnie z telefonem. Telefon popsuł sie dosłownie kilka dni
    przed upływem gwarancji, nie zawsze działał wyświetlacz.
    Spakowałem więc telefon i wysyłka do producenta.
    Poniewaz przez ostatnie kilka miesięcy w telefonie była używana nieorginalna
    bateria(bo orginalna po roku uzywania "trzymała" zaledwie kilka godzin) więc
    wysyłajac telefon do serwisu włożyłem baterie orginalną. Była ona przechowywana w
    szafie, zero wilgoci itp. Telefon równiez użytkowany oprzez zone bardzo ostrożnie.
    Serewis po kilku dniach odesłał telk i że nie uznaja gwarancji bo tel zalany.
    Konkretnie bateria wg nich nosiła ślady zalania. Tu akurat jestem pewien że nic
    zalane nie było. Ale z koniem sie kopac nie będe.
    Kumpel w serwisie lokalnym stwierdził że uszkodzona jest jakas tasma(rozsuwany tel).
    Taśma kosztowała na allegro kilkanascie zł z wysyłką i chyba 15zł za wymiane kumplowi
    zapłaciłem

    > No ale wiesz, zebys to wszystko produkowal. Gwarantem jest producent, nie
    >
    > sklep.
    Ja to wiem. Ale sprzedawca równiez odpowiada za to co sprzedaje. Jesli sprzedaje
    chłam to musi liczyc się z tym że klienci będa wracać i oddawać i swoje opinie
    wyrazać.
    Oczywiście wiem że w praktyce to takie proste nie jest ale tak to mniej wiecej
    działa.