eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupisz › Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Date: Sun, 13 Jan 2013 19:20:28 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <kcutt7$43l$1@news.task.gda.pl>
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-37-109-114-50.dynamic.lte.plus.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1358101223 4213 37.109.114.50 (13 Jan 2013 18:20:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jan 2013 18:20:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 130113-0, 2013-01-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463460
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl...

    >> Zgadza sie, te paragony to sciema. Doszlo do tego, ze sprzedawca musi
    >> podpiac paragon jaki ma wziac od klienta zeby zareklamowac towar. Tak
    >> wiec to nie sklep tylko importer/firma/przedstawiciel.
    >
    > Oni musieli się w ten sposób zmówić żeby pod żadnym pozorem nie przyjmować
    > reklamacji i kłaść kłody pod nogi. Kryzys jest, wiemy ale takie działanie
    > to podłość producenta.

    Wiesz no jak sprowadzaja z Chin i nikt im tego nie uwzgledni, to wylacznie
    ich koszt. Dziwic sie i nie dziwic. Kto chce mniej zarabiac reka w gore.
    Poki nie bylo kryzysu i towar szedl na pniu to nikt z gwarancji problemu nie
    robil. Zadnych paragonow, czy czekania. Narzedzia wymieniano na miejscu od
    reki. Teraz trzeba odeslac do importera i czekac te pare dni. Czesto gesto
    odsylaja za pierwszym razem, ze cos tam, ciagnione rurka czy jakies takie.
    Biore wtedy taki protokol, czytam i mowie czlowiekowi od reklamacji, zeby z
    takim uzasadnieniem to ten importer walil sie na ryj. Jak sie okazuje to
    dziala, bo za tydzien wymienione. Przykra sprawa jest taka, ze w oczach
    klienta to sprzedawca/sklep jest winny. Nie widzi i co sie dziwic,
    zaleznosci sprzedawca-importer.

    > W telefonie z Androidem zepsuł sie głośnik, a ja miałem telefon
    > przeflaszowany Cyanogenem (nieoficjalnym firmware). Samsung Galaxy S2.
    > Żadnych wstrętów, za 2 tygodnie odesłali działający. Za ro spróbuz tak
    > zagrać z sony.

    W Metabo np. jak zlamie sie wiertlo za pare setek to mierza zuzycie plytki
    na ostrzu i zdarza sie, ze dolaczaja protokol o zuzyciu wiertla tak czy tak.
    Moze to i slusznie, bo wszystko jakas tam zywotnosc ma, ale jak sie zuzyje
    to jednak nie to samo co zlamie. Jakos tak to jest, ze im wieksza marka tym
    wieksze problemy.

    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1