  • Data: 2013-01-23 10:01:36
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kdm9ks$fmt$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ok, poddaję się. Jeśli dla Ciebie jako sprzedawcy nie ma znaczenia czy Ty
    > masz problem czy producent/dostawca/importer to nie mamy o czym
    > dyskutować.

    Sensem tej dyskusji jest to co jest lepsze dla klienta. Tego sie trzymam i w
    tym kontekscie pisze. Klient ma byc "zalatwiony" tak czy tak. Wiec jezeli ma
    gwarancje producenta to jemu wsio ryba na co sie powola, bo ani szybciej,
    ani lepiej nie bedzie obsluzony skladajac reklamacje do sklepu jako
    odpowiedzialnego. Pomijam jakies szczegolne przypadki.

    Pozdro.. TK