  • Data: 2016-03-20 20:13:17
    Temat: Re: Fotowoltaiczna szyba grzewcza :]
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 20:07:43 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Kiedyś to jakoś liczyłem usilnie dla funkcji "chłodzącej" latem
    > i wychodziło mi ciut więcej, ale chyba tak czy siak latem też się słabo
    > to sprawdzi :(

    No ja to liczylem dla 100m3/h. Moja instalacja wyciska max 400m3/h, zakladajac
    ze wykonalbym wymiennik GWC, ktory obnizy temp. nawiewana z np. 30stC
    (na zewnatrz) do 15stC (oczywiscie wtedy to musi isc przez bypass zeby
    powietrze z domu nie ogrzewalo tego nawiewanego chlodniejszego) to daje
    moc chlodnicza rzedu 1,65kW. No nie powiem - jest to jakas moc ktora moze
    by schlodzila jeden pokoj 50m3 ale dla domu 900m3/h to bedzie kropla w morzu
    potrzeb :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.