  • Data: 2016-03-24 23:55:26
    Temat: Re: Fotowoltaiczna szyba grzewcza :]
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 marca 2016 23:36:37 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > U niego kWh wyjda tak samo (bo akumulacja tylko wygladza piki temperaturowe,
    > ilosc energii do odprowadzenia zostaje taka sama).

    eeee, cos nie za halo. Latem gdy napuszcze gorącego powietrza to mam gorąco od razu -
    to musi działać w drugą stronę, gdy wymienię powietrze na chłodne to będzie szybki
    efekt. A w powietrzu energii duzo nie ma, w porównaniu z murami.

    > Dla GWC wariant domu bardzo
    > akumulacyjnego jest zdecydowanie lepszy!

    gwc ma działac w upał, w nocy to ja sobie moge zaciągac chłodne nocne powietrze i
    zadnego gwc nie potrzebuję. Cos te wnioski nie halo. Ja bym powiedzial ze gwc przy
    duzej akumulacyjnosci budynku sie nie sprawdzi bo daje , jak to ustalilismy, za mało
    mocy. A ciepła w murac jest sporo.

    b.