  • Data: 2020-01-28 13:32:02
    Temat: Re: Fotowoltaika a taryfa nocna - jak rozliczane?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Nie widziałem. Jak mawiają Francuzi - umrę już mniej durny.

    W takim razie w promocji informacja dodatkowa: to nie śmierdzi.

    > Tak, to właśnie w taki sposób postąpił rolnik o którym mówię. Tzn.
    > ułożył szlauch w posadzce pod warstwą gnoju i wpiął w swój domowy
    > obieg CO. W radio o tym było głośno, bo to u nas szczyt innowacji
    > technologicznej. Nawet wywiadu udzielał, gdzie tłumaczył jak to
    > się wahał długo, bo nikt tego nie zrobił wcześniej [w okolicy],
    > więc nie miał pewności czy warto w ten szlauch inwestować.

    Kiedyś ludzie ogrzewali się nawozem bezpośrednio, z czasem przyszła
    epoka ogrzewania centralnego. Ja sposób ten znam od dawna (jak
    przyjdzie co do czego, mogę się podpiąć pod Oficjalną Delegację,
    która pojedzie uczyć Francuzów jeść widelcem).

    Jarek

    --
    Kupą mości panowie!