  • Data: 2020-01-29 16:28:40
    Temat: Re: Fotowoltaika a taryfa nocna - jak rozliczane?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 15:16:35 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Do mnie trafia inny sposób liczenia. Teraz płacisz średnio za kilowatogodzine 50
    groszy. Jak zapłaciłes za Wata 4 złote to za osiem lat z

    Skąd Ci się wzięło 4 pln / Wata? Licząc Wp to wyszedł mnie 29000/9860 = 2,94
    pln. I wtedy z Twojego wzoru wychodzi zwrot w 5,88 lat. Odliczając
    autokonsumpcję, doliczając 20% haraczu energetyki - też wyjdzie w granicy 7
    lat. Nie licząc podwyżek.

    A koszt kWh w tym roku jest już wyższy niż 50gr :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.