  • Data: 2023-11-09 20:53:56
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Teraz też nie.
    > A to że komuś myli partia z koalicją, to już wina słabej edukacji w
    > szkole....
    >
    > Albo złej woli, jeśli próbuje robić różnicę z uwagi na moment
    > zawiązywania koalicji.

    Naciagasz. Formalnie wygrał pis. Gdyby to było takie łatwe ze
    nieformalne koalicje liczymy jako formalne...
    Zreszta, kazdy miał prawo spiknac sie z kim chciał.
    Tyle tylko ze w wyborach nie chodzi o to zeby miec najwieksza ilosc
    głosów a o to zeby przejac władze.
    Gdyby miało to wygladac tak ze jest procedura która kaze wybrac
    kandydata na premiera ze zwycieskiej partii to te całe konsultacje u
    prezydenta nie byłyby przeciez potrzebne. Wystarczyłaby rozmowa z
    przedstawicielem zwyciezców.
    Ale skoro sie umowilismy ze szukamy wiekszosci parmalemtarnej to nie
    udawajmy jak Kris ze jej nie widzimy.
    BTW widziałem tylko 20 sekundowy fragment wypowiedzi prezydenta - on
    naprawde nie zajaknał sie nawet ze w ramach konsultacji wyłoniła sie
    wiekszosc parlamentarena złozona deklaratywnie z koalicji kilku partii?
    ojapierdole...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.