    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Sat, 11 Nov 2023 06:36:09 +0100
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <uhq512$e0q$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uht91s$tof$1$pisk@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uifepu$ha5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 10-11-2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale to bez znaczenia czy pis to pis czy pis to koalicja wielu partii -
    > wystartowali jako koalicja i tak sa liczeni.

    Jakie to ma znaczenie?
    Żadne.
    Zwłaszcza, że nawet nie wiadomo, czy partyjki składające się nz
    Zjednoczoną Prawicę zechcą nadal razem działać.
    Na razie się nie zanosi.

    Chyba że ktoś bardzo chce nazwać czarne białym, a przegranych w wyborach
    przedstawić jako zwycięzców.

    > W tych wyborach wystartowało wiele koalicji:
    > - koalicja pis
    > - koalicja trzeciej drogi (Hołownia z PSL)
    > - koalicja obywatelska (PO i wiele pomniejszych)

    Ale nie mówimy o stanie startu do wyborów, tylko o momencie obecnym,
    czyli miesiąca po wyborach i po zawiązaniu INNYCH koalicji i rralnym
    rozpadzie tych wyborczych.
    Nie wiem co to tu nie rozumieć.

    > Plis nie udawajmy ze cos jest czyms czym nie jest.

    No właśnie.
    Nie nazywajmy pisem tego czym nim nie jest.

    > Ano np taki ze gdyby koalicje nieformalne stawałoyby sie formalnymi

    Trzeba było kazać przynieść faktycznym zwycięzcom podpisany papier
    koalicyjny (jeśli to ma być problem) i na tej podstawie wskazać premiera.

    > Takie sa zasady ze albo cos jest formalna koalicja albo moze sie nia
    > stac pozniej

    Nie - realnie istniało w momencie wskazania przegrańca Pinokia i realnie
    nie miał on większości.

    > Gdyby sie spikneli to by wtystartowali na jednej liscie.

    To nie ma żadnego znaczenia.

    > Dyskutujesz ze mna podczas kiedy ja o tym samym dyskutuje z krisem?

    Bo powielasz durne wymysły tv pis.

    > Tak. Nie w sensie wyboru ale w sensie az tak bezsensownego oklamywania
    > obywali.

    To jesteś naiwny jak moja żona.
    Też się z niej śmieję.

    > Nie widze pytania... :)

    Skoro od głąba nie można się spodziewać niczego dobrego, to się tego nie
    spodziewaj.