    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Fri, 24 Nov 2023 12:53:20 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uin3h0$3or$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uiprp1$fd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uisc6c$hkk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ujeut4$59b$3$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ujk7u9$pqe$3$Cav@news.chmurka.net>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie we wszystko rzecz jasna.
    > Ale gdy mówią że utworzyli koalicję, której efekty widać w Sejmie,
    > to jakoś tak.

    Uff.

    > Ty bardziej wierzysz, że Adrian kierował się czymkolwiek innym niż
    > poleceniami z Nowogrodzkiej, ale to już nie mój problem.

    Nie badz oklamana swinia w kulturalnej dyskusji.

    > To chyba oczywiste, że mieszając nazwy tworów, wprowadzasz w błąd
    > i w efekcie wypisujesz głupoty?

    > To nie miało żadnego znaczenia.
    > Powodem dla którego Adrian przedłużył pisią agonię nie były tego
    > typu niuanse.

    Zapewne nie.
    Ale w polityce nie zawsze chodzi o skutek. Czasami tylko o wrazenie.

    > Albo jak bardzo jesteś odporny na pisią propagandę.

    Coz, na twój brak obiektywizmu nic nie poradze.

    > Przeczytałeś chociaż dlaczego tak się stało?
    > Akurat w tym przypadku to chcą być wierni temu co deklarowali.
    > I nie zmieniają swojego poparcie dla koalicji z tego powodu.

    Ty serio wierzysz w te ich paplaniny?
    Prawda jest taka ze wiedza iz przystawki sa zjadane w pierwszej
    kolejnosci i jezeli marza o czymkolwiek w przyszłosci to musieli sie
    czyms wyroznic.
    Zwłaszcza ze robiac to nie zrobili krzxywdy koalicji demokratycznej
    wiec nikt nie bedzie miał im za złe.

    > Z powielaczami pisiej narracji odechicewa się bardziej, wierz mi.

    Nadal nie masz zielonego pojecia o moich pogladach i niepotrzebnie
    wmawiasz mi pisia narracje.
    Lepiej ci?

    > Czyli skoro PIS jednak przedłużył zamrożenie, to wrażenia będą
    > lepsze? Jak można skomentować taką postawę i próbę szukania w ten
    > sposób dziury w całym, bo taka nawijka leci w tvpis?

    Nie mam pojecia co leci w tvpis bo nie ogladam tvpis.
    Ogolnie nie ogladam wiadomosci w zadnej tv.
    Ale widze ze ty wiesz lepiej.

    > Ale kto i co?
    > Wiesz w ogóle do czego służy tymczasowy areszt i czym się różni od
    > wydobywczego?

    Nagle interesuje cie aspekt formalny a nie deklaracje i wrazenie?
    Probujesz pojmowac odbior spoleczenstwa przez warstwe merytoryczna?
    Serio?
    Tego spoleczenstwa które w ogromnej wiekszosci łykło np bzdury o
    zakazie jedzenia miesa które probował nam wmowic Jaki z kolegami w
    pewnym momencie kampanii?

    Nie doceniajac złego wrazenia jakie tworza takie sytuacje, przegrywa
    sie wybory.
    To nie ja bede wmawiał ludziom ze Karpinski pojechał z wiezienia do PE,
    ja bede to prostował. Ale ilu osobom wytłumaczysz?

    P.S. Ale tak szczerze, wiedzac ze Pisowcy szukali haki na kazdego z
    opozycji, ba, nawet preparowali doowdy, załozysz sie o własny majatek
    ze Karpinski jest niewinny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie