    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Fri, 24 Nov 2023 12:53:20 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <uin3h0$3or$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uiprp1$fd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uisc6c$hkk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ja uważam że czy 30 sekund czy 3 minuty to i tak jest
    > ograniczenie. Pewnie że jest ryzyko że znajdzie się idiota który
    > będzie chciał gadać dwie godziny ale niech sobie gada-sam sobie
    > świadectwo wystawi.

    Ale przeciez własnie o to chodzi zeby nie stosowac obstrukcji.
    Ale zgadzam sie ze jak ktos mowi 3:30 zamiast 3 to nie powinno sie
    przerywac. Złwaszcza jezeli nie robi tego nagminnie.
    Z drugiej strony rowne reguły dla wszystkich wprowadzaja jakis
    porzadek.

    > To jak z Morawieckim teraz- jestem
    > zwolennikiem żeby on właśnie tworzył nowy rząd. Wiadomo że nie
    > stworzy- Polska te kilka tygodni dodatkowo wytrzyma a Morawiecki i
    > i inni politycy z PISu którzy w mediach twierdzą że jakiś rząd
    > jest tworzony sami się fajnie ośmieszają. "Półki i Polacy"(ciekaw
    > jestem który spindoktor wymyślil ten zwrot) to widzą i ocenią.

    A ze przy okazji tu dzadza sobie 20 mln dodatkowych premii, tu powołaja
    szefa knf na cała kadencje, tu stworza jakies centrum pamieci za 200mln
    to sie takimi detalami przejmowac nie bedziemy. Niech sie chłopcy
    bawia!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem