  • Data: 2023-12-09 23:45:55
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 9 grudnia 2023 o 22:40:55 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    )
    > Przecież na nich nie głosowałeś, to co ich rozliczasz?
    Wróżbita lord czy jakieś przecieki z PKW?
    > Rozlicz swoich,

    Ot to. ROZLICZENIE- na to czekam i mam nadzieję że doczekam.
    Odkąd pamiętam żaden nowy rząd nie rozliczył poprzedników.
    A kazdy obiecal.
    Z czego rozliczać wymieniłeś więc czekamy na efekty.

    > masz czas do poniedziałku.
    Poniedziałek, dzień magiczny.
    Tak mi z wczorajszego bodajze TVNu utkwiło że przyszły premier " w ciągu godziny" od
    objęcia urzędu coś tam zrobi, Wcześniej -" następnego dnia po wygranych wyborach"
    A jeszcze w międzyczasie coś tam " w ciągu stu dni"
    Poczekamy / rozliczymy.
    A też rozliczymy z tego czy rozliczyli za:
    - Bon mieszkaniowy
    - Mieszkanie Plus
    -- samochody elektryczne
    - Usprawnienie sądownictwa
    - Emerytury stażowe
    - Likwidacja NFZ
    - Luxtorpeda 2.0
    - Odbudowa średniowiecznych zamków
    - Wielka hollywoodzka produkcja historyczna
    - Nowe parki narodowe
    ...i wiele innych.
    Dopisz jak o czymś zapomnialem