  • Data: 2019-12-03 11:14:08
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Dec 2019 01:45:20 -0800 (PST), Lisciasty

    > No ale przecież widziałeś ofertę od Adama Sz. 3200 brutto/kWp :>
    > Więc jest taniocha, nie wiem dlaczego biadolisz i fatygujesz się do Chin? ;P

    Na rynku takie oferty BARDZO ciężko znaleźć -- nawet u znajomego, bo ci
    powie że woli iść gdzieś indziej, gdzie zarobi więcej. ;P ;> Dlatego
    "biadolę" i pofatygowałem się po uprawnienia oraz fatyguję się do chin po
    sprzęt.

    Konkludując, dyskusja była o realnych kosztach i wyszedł wniosek, że
    koszty w PL są min. 2x za duże w stosunku do innych krajów. Przyczyny to
    rzecz wtórna, chodzi o stwierdzenie faktu z którym dyskutujesz i
    zaprzeczasz. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk