  • Data: 2019-12-03 16:38:42
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Dec 2019 07:12:49 -0800 (PST), Lisciasty

    > Nie wiem jaką masz metodę zbierania danych.

    Siedzę na paru grupach i forach, co chwilę ktoś
    przybywa z pipidówka i pyta czy dobra cena.
    I powtarzam, to nie są ceny warszawskie
    ani nawet okolice.

    Niemniej czy Grodzisk Mazowiecki czy Radom to
    się jeszcze łapie do Warszawy (poza tym że mają
    rejestrację na W)? No bo nie dalej jak 2 tygodnie
    temu byłem na imprezie i sobie oglądałem instalację
    za 5500/kWp. Pomijam jakość wykonania, bo to nie
    jest przedmiotem, niemniej wyglądało to słabo.

    > Robiliśmy obmiary na spółdzielni w Warszawie
    > i żeby ich trochę spławić dałem cenę chyba
    > 5k za kW. Nie odezwali się, zatem pewnikiem
    > było za drogo :>

    Nadmienisz jaka moc? Poza tym co innego spółdzielnia
    a co innego dom jednorodzinny. Nie wspomnę, ze w takich
    spółdzielniach to i tak wygrywa przyjaciel królika,
    także nie ma się co dziwić że nie odpisali. :P

    > W okolicach Wrocławia ludzie potrafią dostać oferty poniżej 4k za kW.
    > Nie wiem na jakim sprzęcie i kto to robi bo nie mam czasu się tym
    > interesować, ale fakt jest faktem.

    Ale 4k to nadal jest dużo, dużo za dużo.

    --
    Pozdor
    Myjk