  • Data: 2019-12-03 19:23:38
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-03 o 18:43, Myjk pisze:
    > Tue, 3 Dec 2019 17:53:22 +0100, Sir_Robak

    > Wstępnie 2 osoby z pmb. Ja mam dodatkowo swoją grupę dla której pierwotnie
    > planowałem import (zanim ktoś tutaj zaproponował import grupowy) -- w tym
    > jest rodzina i znajomi (którym mam to zamontować -- jak już się w końcu
    > naumiem na sobie -- i przy udziale sił własnych inwestorów). :> Nie wiem
    > jak to czasowo wyjdzie, ale niewykluczone że mógłbym też podziałać z
    > grupowiczami.

    Ale z tego co jak widziałem to wstępnie (mowa była o cenie~2200 netto) i
    tak było ~12 osób - poprawcie mnie jak sie gdzieś przeliczyłem

    > 1400 brutto policzyłem na podstawie posiadanych wycen za same markowe
    > panele (Jinko/Risen) przy zamówieniu 480kWp (jakieś 4 kontenery). Ale ja
    > nie mam aż tylu znajomych. ;P

    Już masz tylko jeszcze o tym nie wiesz!

    Ok ale do meritum 1400 + inwerter + akcesoria do mont. i kable wg. mnie
    za samą materiałówkę nie powinno wyjść więcej jak 22-23 tys. brutto wraz
    z transportem euro paletą do każdego chętnego - mylę się?

    Robak