  • Data: 2019-12-20 15:22:18
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 grudnia 2019 14:29:31 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Majster twierdzi że wytrzyma, a następna krokiew "w lewo" jest za ok
    > 50-60cm, więc albo te dwie szyny musiałyby docelowo wystawać z lewej strony
    > całe ~60cm albo trzebaby grzebać i robić dodatkowe łaty między krokwiami (co

    Nic nie trzeba sztukować, można podczepić hak tak żeby pasował w odpowiednim
    miejscu, nie będzie miał takiej wytrzymałości jak na krokwi ale przynajmniej
    podtrzyma końcówkę szyny.

    > Więc czemu by miało odfrunąć :)

    Odfrunąć to pewnie nie, ale jak przyjdzie obciążenie od góry to się ta szyna
    zegnie i dotknie końcem do dachówki, co będzie wyglądać tak sobie.

    Na fotkach nabazgrałem tam, gdzie jest partactwo:

    http://lisciasty.firehost.pl/fotowoltaika1.jpg
    http://lisciasty.firehost.pl/fotowoltaika2.jpg

    L.