  • Data: 2015-03-26 10:58:49
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 09:54:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No dokladnie. Osobiscie nie widze w tym uzytkowo nic rewolucyjnego.

    Sprobowalbys to nie wrocilbys juz do zwyklej polki :-)

    > Co Ty. :-)
    > Nie jadam konserw. :-)

    Nie uciekaj od pytania :) Oprocz konserw wyrzuca sie dziesiatki roznego typu
    plastikowych / metalowych opakowan. Gdzies to trzeba skladowac wiec albo
    za kazdym razem lecisz do garazu (nonsens) albo ?

    > Masz w szafce wiadro 60l?

    Wiadro jest mniejsze (bodaj 40l) ale mam tam worek 60l. Czesto pokrywka
    tego wiadra jest 30cm nad krawedzia jak sie nie chce zmienic worka :-)

    > U mnie przy kuchni jest kotlownia i spizarnia. Dalej drzwi do garazu.
    > Nie ma schematu dzialania i wszystko zalezy gdzie dany wor stoi, a to
    > zalezy od tego co i kiedy sie robi. Bardzo czesto worek stoi za drzwiami
    > do przejscia miedzy garazem, kotlownia i spizarnia. Wiec zostaja do
    > pokonania jedne drzwi. Jak worek sie zapelni to laduje w garazu.

    Nadal to jest dla mnie niewygodne rozwiazanie. Moze dlatego tak wolisz bo
    nie masz szuflady tylko polke :-)

    > Nie twierdze, ze to jedyne sluszne rozwiazanie, ale dla mnie optymalne.
    > Dzieciaki zwykle nie maja czasu na nic. Wiec plastiki i puchy walaly by
    > sie wiecznie obok pelnego wiadra. A tak chciaz ucza sie porzadku po sobie.

    Dla mnie wygodniejsze jest miec kosz pod reka i wynosic go co 3 dni do
    garazu niz latac tam z kazda pierdolka :) Ale tak jak piszesz - kazdy
    ma jak woli ;) Sprobowalbys jednak szuflady zamiast polki to do poprzedniego
    rozwiazania nigdy juz bys nie wrocil :-) Zadne studio kuchenne nie zaproponuje
    dolnej polki otwieranej. Te spotyka sie juz wylacznie w kuchniach budzetowych
    typu najtansze BRW czy meble marketowe i nic nie poradzisz bo to faktycznie
    jest lepsze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.