    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 26 Mar 2015 08:39:07 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <1gl9dacjad6f$.1ujci6ggmk7d6.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <k2sr6jlxyyx4$.y840u9sykayb$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <mf0rm6$6vh$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mf125p$5nn$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mf15mn$hcr$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 15:39:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Gdzie tam. Nie wiem skad zalozenie, ze mam walic lbem w drzwiczki. Po
    > prostu zamykam jak skoncze.

    Jak oprozniasz zmywarke to tez za kazdym wlozeniem szklanki do srodka
    otwierasz i zamykasz? Nigdy nie robiles razem z zona czegos razem w kuchni
    i nie krzataliscie sie i nie zdarzylo sie ze drzwiczki byly otwarte? Bo ja
    pamietam pare guzow jak mialem stara kuchnie :)

    > Zmywarki to powinny byc dwie. Wychodzi taniej niz wypasiona szafka i nie
    > trzeba ciagle przestawiac naczyn.

    I jak czegos potrzebujesz to szukasz raz w jednej raz w drugiej, bo nie wiesz
    w ktorej np. tarka jest? :-) W kuchni kazdy element musi miec swoje miejsce.
    Dwie zmywarki wprowadzilyby tylko zamieszanie!

    > Druga sprawa, to przewaznie szafki na
    > gorze robi sie plytsze jak te na dole. Drzwiczki nie wystaja na pol
    > kuchni i od czterech lat nie zdarzylo sie nikomu u mnie walniecie w
    > otwarte drzwiczki. Za to i owszem spadl mi na glowe podnoszony do gory
    > front. Rewelacja te fronty z silowniczkami. :-) Wiekszy to moze i reke
    > zlamac.

    A jakiej firmy masz osprzet do tych frontow? Bo chyba kolo bluma to nie stalo.
    Reke zlamac? To sie jednym paluszkiem obsluguje :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=djJFR5eaAgA

    Blumy tak dzialaja - to nie jest film na potrzeby marketingu jak borabora :-)
    Gdzie tu mozna reke sobie zlamac?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.