  • Data: 2011-01-12 07:31:04
    Temat: Re: Fugowanie nie wychodzi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 08:11, "jagr" <j...@W...fm> wrote:

    > Może by mi ktoś podpowiedział, jak toto czyścić. Na sucho, po wierzchu czy
    > na mokro. Może spryskiwać wodą? Jakiś inny patent?
    > Byłbym bardzo wdzięczny ja i moja wykafelkowana ściana.  :-)

    Mocno zwilzona gabka. Polecam kupic specjalna gabke do fugowania -
    jest duza i ma naciecia (cala jest jakby podzielona na kilkanascie
    mniejszych kawaleczkow) - nadmiar fugi zbierany jest do tych naciec.
    Ale zwykla gabka tez wychodzi - byle nie byla za twarda i byle nie
    dociskac za mocno. Delikatnie :) Ale musi byc wilgotna (zamoczyc cala
    w wodzie i wycisnac).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.