  • Data: 2012-03-06 12:20:09
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale rozumiesz, że 'wolny rynek' to konsumenci, którzy własnie w ten sposób
    > głosują?
    > Że jeśli ktoś kupuje taniej GMO, to znaczy, że właśnie tak chce?

    ja zaryzykuję stwierdzenie, że lud jest głupi i sam nie wie co jest dla
    niego dobre, ba... nawet nie wie czego chce, o czym świadczy powyższy
    paradoks...
    zapytaj, czy ludzie chcą szkodliwych, rakotwórczych konserwantów czy też
    słodzików w żywności, większość powie, że nie... ale ta sama większość
    będzie to żarła, bo jest trochę tańsze niż równie dostępne zdrowsze, ale
    droższe...
    i będzie dawać to swoim dzieciom, mnie i tobie, jako klientowi w
    restauracji, sklepie, a ty i ja nie będziemy nawet o tym wiedzieć, bo wolny
    rynek jest...:-)

    pozdrawiam
    s_13