  • Data: 2010-03-15 13:07:35
    Temat: Re: G????????????????????????????????
    Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Mar 2010, Barbara Miącz wrote:

    > Widzę spore zainteresowanie gruszą japońską.
    > Niektórzy już ja mają w swoich nasadzeniach.
    > Dlaczego np. na nią nie głosować?
    > Byłoby o czym ogrodowym dyskutować a nie o tym, co w cytacie z Twojego posta.
    > Można by się pochwalić urodą drzewka, smakiem owoców
    > a nie kotem.
    >
    > Barbara

    Gdybym mógł to zagłosowałbym na <autocenzura> tu kompromitujący obiekt
    <\autocenzura>.
    Pasuje do ogrodu lepiej niż kot bo nie jest szkodnikiem.
    Ogród z kotem to nie jest ogród, to zbiór roślin. W prawdziwym ogrodzie
    powinny być ptaki i żaby. Kot zamęczy wszystko co się rusza.
    Taaak wiem, Wasze pupilki tego nie robią.

    Pozdr.
    D.P.