  • Data: 2010-11-25 08:36:32
    Temat: Re: GAZ dostalem plan zaliczkowy na przyszly rok
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:f84d2d0e-0cc5-46c1-a0a4-50439bcc9730@w18g2000vb
    e.googlegroups.com...
    > u mnie wyszlo za zeszly rok 1779 m3 gazu GZ-50 i podobny metraz tyle
    > tylko z poddaszem
    > policzmy
    > zuzywasz okolo 2300 m3/rok
    > z tego zuwyasz jakies 1m3/24h gazu do cwu czyli 365 m3 masz juz
    > odjete czyli
    > zostaje 1935 m3 na sezon do ogrzewania
    > sezon to 6mc
    > czyli 322,5m3/mc
    > dzielimy przez 300m2
    > 1m3/m2 na mc
    > wartosc energetyczna gazu 38MJ/m3 daje nam 10,5 kWh/m3
    > 10,5kWh/m2/mc
> [...]

    W tym roku co wlaczylem pod koniec wrzesnia spokojnie mozna przyjac, ze
    grzejemy 7 miesiecy. Ja mam taki wynalazek co sie nazywa GZ45 - polskie
    wydobycie, wiec przytaczanie m3 bedzie wprowadzalo niepotrzebny chaos.

    Cos mi z tymi 14 litrami nie pasuje - w przytoczonym artykule chodzi o olej
    opalowy, ale maja racje - zazwyczaj energozerne domy sa o skomplikowanych
    ksztaltach.

    --
    Picasso