  • Data: 2016-04-04 00:13:51
    Temat: Re: Gałązki wierzby
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Ja pamiętam dyskusję o takich, co puszczą.

    Puszczą te wierzby może nie zostaną, ale pustyni też być nie powinno.

    > No to te moje gałązki mają około metra. Jak by je tak rozprostować,
    > to może i półtora by wyciągnęły.

    To może one z Biedronki? Różne wierzby tam mieli, w tym i mandżurską.

    /wp-content/uploads/2012/01/Wierzba_Plot21-224x300.j
    pg

    > Fajne, ale to z innego typu wierzby. Te moje są chyba z wierzby
    > mandżurskiej. Pewnie też ma takie właściwości, bo sporo jej wokół
    > widuję.

    Jeśli chodzi o coś, co można nazwać żywotnością, to wszystkie one
    jednakie pod tym względem. Radzę toto wsadzić, powinno dać sobie radę.
    U mnie okolica wybitnie niewierzbowa, widać je głównie w Biedronce --
    tam trafiają pewie według rozdzielnika. A ja lubię wierzby, sympatyczne
    drzewo. Można siąść pod, na fujarce zagrać. A jak kto ma trochę więcej
    talentu, to mu czasem jaki mazurek przyjdzie do głowy.

    Jarek

    --
    A gdyby nawet poszły, to gdzieżby?
    Gdzieżby poszły, powiedzmy, wierzby?