  • Data: 2009-06-25 07:05:55
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatniej nocy spadło trochę takich 'przeciwwskazań' do garażu poniżej
    gruntu. Miałem taki garaż 6 lat. Kiedyś miałem 1m wody w garażu. Opony
    zimowe, które tam trzymałem dryfowały sobie po otwarciu bramy :) . Na
    szczęście nie zdążyłem wstawić samochodu. Kilku sąsiadów wstawiło samochody
    do garaży i nie byli na miejscu w czasie ulewy - wszystkie 'szkoda
    całkowita'.
    Zimą na letnich oponach było bardzo trudno wyjechać. 2 razy nie zdążyłem
    zmienić w porę opon i wyjeżdżanie to było pól godziny kombinowania. Znajomi,
    którzy stanęli mi pod garażem zimą na letnich oponach w ogóle nie mogli
    wyjechać - trzeba było ich wyciągać na holu.
    Raz wjechałem z bramą do garażu - napadało puchu a ja nie byłem
    wystarczająco ostrożny - chcialem stanąć na podjeździe, jak zawsze. Niestety
    spadek 15% okazał się zbyt stromy :(.
    Po tych doświadczeniach - nigdy więcej garażu poniżej poziomu gruntu. Teraz
    mam równo z parterem, w bryle budynku, bez schodów, z przejściem do sieni i
    to jest REWELACJA.

    Pozdrawiam
    Adam